Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект 147 Soft Ride

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проект 147 Soft Ride

    Здравейте,

    Споделям идеята си за преминаване от спортни на нормални пружини. Всички добре знаете в каква страна живеем и по какви пътища караме. Колата си я купих през 2008 със спортните пружини. Беше ниска, но това беше малкото неудобство. По-голямото беше, че всеки легнал полицай, дупка, неравност, камъче на асфалта или каквото и да било се усещаха адски некомфортно. Така се стигна до деня, в които реших, че дните на спортния Алфонсо са преброени. Радо от Поморие сподели, че търси спортни пружини за неговата колица, аз пък исках нормални и така в една слънчева сряда всичко се случи...

    Click image for larger version

Name:	DSC01143.jpg
Views:	1
Size:	94.3 Килобайта
ID:	2371023 Click image for larger version

Name:	predi1.jpg
Views:	1
Size:	97.5 Килобайта
ID:	2371024 Click image for larger version

Name:	predi2.jpg
Views:	1
Size:	96.5 Килобайта
ID:	2371025 Click image for larger version

Name:	predi4.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2371026

    Click image for larger version

Name:	predi5.jpg
Views:	1
Size:	96.1 Килобайта
ID:	2371027 Click image for larger version

Name:	sega1.jpg
Views:	1
Size:	99.1 Килобайта
ID:	2371028 Click image for larger version

Name:	sega.jpg
Views:	1
Size:	93.8 Килобайта
ID:	2371029 Click image for larger version

Name:	sega3.jpg
Views:	1
Size:	95.5 Килобайта
ID:	2371030

    Click image for larger version

Name:	sega5.jpg
Views:	1
Size:	97.1 Килобайта
ID:	2371031

    След няколко дни шофиране в градски и извънградски условия мога да кажа следното:

    Спортното окачване въобще не ми липсва! Колата вози адски добре, дори незнам защо хората казват че италианките возят твърдо. Вече се наслаждавам на спокойно шофиране ежедневно. Колата дори с 4 човека и багаж вози страхотно, не "кляка", което преди беше равно на прокъсване на кората на калника и дразнещ звук
    Разбира се спортните пружини имат и плюсове (които няма да ми липсват):
    Визия на колата; Разликата в стабилността на автомобила е огромна, но се усеща само в поклащането на каросерията при спиране и в завои (няма да преобърнете автомобила дори и да карате със 180км/ч); усещането, че седиш на пътя

    Дано тази тема е полезна за всичко, които се чудят дали да слагат или да не слагат спортни пружини
    Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

  • #2
    Дигиталния, дигиталния, що си сложи тия тояжки.....

    Иначе ниската кола в БГ е риск голям, имах сериозен нанос от чакъл набит в картера на черната след Елена, а дори не съм усетил да съм задирал.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Със същата кола (и джанти) съм и аз много се чудих дали да го сменям спортното. Но единствено не ми хареса това, че се дига доста колата, също така и че няма да е толкова стабилна колкото съм свикнал да е. Имаше нолкоко ситуации в които най-вероятно е щяло да се търкалям по улиците (заради избягване на животни по пътищата), ако не е било спортното окачване. Верно е, че си е утрепия по нашите пътища с това спортно окачване, но все още ще си я карам с него. По нататъка може и аз да направя тази операция Иначе евала за снимките от преди и сега, поне ще знам как ще изглежда точно моята кола с такива пружини

      Comment


      • #4
        Много е била свалена с тези пружини. При мене не е чак толкова... но все пак си купих едни стандартни за всеки случай. Ма взех да се замислям нещо и още не съм ги сложил.
        И аяз благодаря за снимките
        Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
        Skype: nmilev64

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Дигиталния, дигиталния, що си сложи тия тояжки.....
          Ники да не ме бъркаш нещо с колегата?

          Аз пък съм много доволен от спортните пружини и возията с тях...Смея да твърдя, че карам една от най-твърдо возещите 147-ци във форума -> Кони Спорт, Спортни пружини, Полиуретанови тампони навсякъде по окачването, 17-ки джанти

          Единствения проблем са ми трамвайните релси, които са надигнати с по 5см над асфалта и вълнообразните павирани улици. Всичко друго се търпи
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Аз съм със сходен проблем като на дигитал-а, но това не ми пречи, мн е стабилна така, усещам пътя по-добре и пазя колата повече. И визията и е страхотна...ама има и друго при мен още съм млад и глупав и ме радват други неща.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Аз съм със сходен проблем като на дигитал-а, но това не ми пречи, мн е стабилна така, усещам пътя по-добре и пазя колата повече. И визията и е страхотна...ама има и друго при мен още съм млад и глупав и ме радват други неща.
              Ще поостарееш, ще смениш някое и друго окачване по няколко пъти, пък ще ти дойде акъла в главата
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Аз съм със сходен проблем като на дигитал-а, но това не ми пречи, мн е стабилна така, усещам пътя по-добре и пазя колата повече. И визията и е страхотна...ама има и друго при мен още съм млад и глупав и ме радват други неща.
                Eеее, то и аз не съм много стар!? Но в един момент просто писва! То няма 100 метра улица в страната, която да минеш нормално! Преди всяка сутрин пътувайки за работа бях като черна станция, само псувни. Сега просто се наслаждавам на поклащането. А и една от причините е, че жена ми е бременна, ще имаме бебе и не мога да си позволя да ги друсам постоянно. Всеки си избира, нямам против спортното окачване, но не и в тази страна!

                А иначе колата наистина е мого вдигната. В първия момент бях шокиран от височината. Но бързо свикнах. А и има решение за сваляне с 2-3см с рязане на пружините, което за момента не смятам да предприемам
                Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

                Comment


                • #9
                  Смея да твърдя, че в Русе е най-добрата инфтаструктура, който е идвал е видял за какво става въпрос. Мн ми харесва найситна така, е вярно всичко рефлектира върху ходова част, вече веднъж я смених (сложих полиуретан от ферарист) и засега вече над 4 месеца съм повече от доволен.
                  Не смятам да развалям окачването, просто мн ми харесва така!
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Колеги , я кажете по какво да позная с какво окачване е ?
                    Мойта се е вкоравила кат мен , гат бях млад
                    Ето и рисунки на пружините и стойката на таратайката.
                    ПП: Гумите са 215х40х17
                    Attached Files
                    Last edited by dobromirski; d.m.y г., 22:51.

                    Comment


                    • #11
                      Един колега има такива бели май доколкото виждам - Айбахче май, но може и да греша.....искаше да ги разкара.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Туй значи ли , че не са оригиналните и окачването е по-твърдо от нормалното ?
                        Амортисьорите по какво да ги позная дали са сменяни и те ? Не видех да пише нищо по тях

                        Comment


                        • #13
                          Това са пружини Novitec 40/30. Не са оригинални и са по-твърди и по-ниски от стандартните.

                          На оригиналните амортисьори си има логото на фиат.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Мами....та му . Ако знаех по-рано щях да си купя едни пружини от някъде, и нямаше да сложа тез мъркучи на каплите

                            Comment


                            • #15
                              А така, днеска мина и го питах, новитек били.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X